სსმ მოსწავლის ინდ. გეგმა 7-ე კლასი






მოსწავლის საგნობრივი შეფასება სასწავლო წლის დასაწყისში

მოსწავლის სახელი-გვარი: __მუნჯიშვილი  გიორგი
კლასი: __მე-7  
საგანი:  ქართული
მასწავლებლის სახელი-გვარი: მაია ღლონტი
თარიღი: 19.09.2017

აქ იწერება მონაცემები მოსწავლის მიღწევის დონის შესახებ, საგნობრივ პროგრამასთან მიმართებაში, სსსმ მოსწავლეს აფასებს ყველა ის საგნის მასწავლებელი, რომელიც მას ასწავლის

შედეგების გრაფაში შეიძლება ჩაიწეროს შედგები და ინდიკატორები  სხვადასხვა კლასის სტანდარტიდან სხვადასხვა მიმართულებისთვის და საგნებისთვის

მოსწავლემ გასული სასწავლო წლის დასასრულს გამოავლინა შემდეგი სასწავლო შედეგი/ები
შედეგის მიღწევას ადასტურებს შემდეგი ინდიკატორი/ები
შედეგის მიღწევას არ ადასტურებს შემდეგი ინდიკატორი/ები

































მასწავლებლის დასკვნა ინდივიდუალური სასწავლო მიზნების საჭიროების თაობაზე



მასწავლებლის ხელმოწერა ––––––––––––––––––––––––––––––––

დირექტორის ხელმოწერა ––––––––––––––––––––––––––––––––––


შენიშვნა: ეს ფურცელი გადამრავლდება ყველა საგნის მასწავლებლისთვის




ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა

თარიღი:  19.09.2017
საგანი: ქართული
მასწავლებლის სახელი, გვარი  მაია ღლონტი
მიმართულება: წერა
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)

ქართ. VII. 11. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტების შექმნა . 
 ქართ. VII. 14. მოსწავლეს შეუძლია  წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ეფექტური ორგანიზებისათვის.  

 ქართ. VII. 13. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ორგანიზაციის წესებისა და ენობრივი ნორმების დაცვა.                               




მოკლევადიანი მიზანი (ერთი მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით)

თარიღი

1


1. გადმოსცემს შთაბეჭდილებას წაკითხულ წიგნზე, ნანახ სპექტაკლზე
2. წერს საქმიან ტექსტს (მაგალითად, განცხადებას ან თხოვნას);

3. წერს თხრობითი ხასიათის ტექსტებს

2 ოქტომბერი-10 ნოემბერი   

6  ნოემბერი - 30 ნოემბერი

20 ოქტომბერი - 4 ნოემბერი

2

1. ადგენს ტექსტის გეგმას;
2. წერს ტექსტის პირველ ვარიანტს;
3. მასწავლებელთან ერთად ისახავს ხარვეზების გამოსწორების გზებს

2 ოქტომბერი - 30 ოქტომბერი
1 ნოემბერი -5 დეკემბერი
4  დეკემბერი- 29 დეკემბერი

3

1. თანამიმდევრულად აგებს თხრობას,
2. სწორად იყენებს აბზაცს
3. იცავს მართლწერისა და პუნქტუაციის წესებს.


15 იანვარი - 23 თებერვალი
26 თებერვალი - 26 მარტი
2 აპრილი - 11მაისი




მიზნის შესაბამისი აქტივობები
მასალა
სად სრულდება აქტივობა(კლასი,, რესურს ოთახი
მასალის მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი( მშობელი, პედაგოგი, სკოლის ფსიქოლოგი და სხვა)
აქტივობის განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
1

მასწავლებელი მოკლე წინადადებებზე ასწავლის  მოსწავლეს სასვენი ნიშნების სწორად გამოყენებას.

სახელმძღვანელო, რვეული, დაფა.
 კლასი
მაია ღლონტი
მაია ღლონტი
2


მოსწავლე  მასწავლებლის დახმარებით ტექსტში ეძებს და ამოიწერს მთავარ, არსებით წინადადებებს.

სახელმძღვანელო, რვეული
კლასი
მაია ღლონტი
მაია ღლონტი
3

მოსწავლე დამოუკიდებლად წერს  წაკითხული ტექსტის მთავარ აზრს (2-3 წინადადებით).


სახელმძღვანელო, რვეული
კლასი
მაია ღლონტი
მაია ღლონტი
4

მოსწავლე წერს წაკითხულის/მოსმენილის მოკლე შინაარსს თანმიმდევრულად.


სახელმძღვანელო, რვეული
კლასი
მაია ღლონტი
მაია ღლონტი
5
მოსწავლე  ასრულებს სავარჯიშოებს, სადაც  სწორად უთანხმებს ზმნას არსებით  სახელებსა 
სახელმძღვანელო, რვეული
კლასი
მაია ღლონტი
მაია ღლონტი
6
მოთხრობის აბზაცებად დაყოფა და რვეულში გადმოწერა
სახელმძღვანელო,
კლასი
მაია ღლონტი
მაია ღლონტი
7
მოთხრობის გეგმის შედგენა მასწავლებლის დახმარებით
სახელმძღვანელო,
კლასი
მაია ღლონტი
მაია ღლონტი
8
საქმიანი განცხადების შედგენა

სახელმძღვანელო, რვეული
კლასი
მაია ღლონტი
მაია ღლონტი




















ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა1
გრძელვადიანი მიზანი:   ზეპირმეტყველება
ქართ. VII. 4. მოსწავლეს შეუძლია საკლასო დისკუსიებში მონაწილეობის მიღება.
ქართ. VII. 5. მოსწავლეს შეუძლია ზეპირმეტყველების ძირითადი ენობრივი მახასიათებლების ამოცნობა
ქართ. VII. 6. მოსწავლეს შეუძლია ზეპირი კომუნიკაციის სტრატეგიების შესაბამისად გამოყენება.                             






მოკლევადიანი მიზანი

თარიღი

1





2
1.ჯგუფთან ერთად  დაამუშავებს საკითხს, მოიძიებს ინფორმაციას.
2.ისმენს და ეთანხმება თანამოსაუბრის აზრს;
3.დამაჯერებლად იცავს საკუთარ აზრს, მაგრამ არ ცდილობს დისკუსიაში დომინანტური პოზიციის დაკავებას;


1.ამოიცნობს და იყენებს ზეპირი თხრობის დამახასიათებელ ნიშნებს (მაგ., სასვენი ნიშნების ფუნქციით იყენებს ინტონაციას.
2. ამოიცნობს და ახასიათებს პოეტურ ნაწარმოებში ბგერწერითი ეფექტის შემქმნელ ელემენტებს (რითმას, რიტმს.

3.მართებულად იყენებს მოვლენათა თანამიმდევრობის გამომხატველ სიტყვებს (პირველად, ჯერ, შემდეგ, დაბოლოს, დასასრულს და სხვ.).



2 ოქტომბერი - 6 ნოემბერი
6 ნოემბერი - 15 დეკემბერი



4 დეკემბერი- 29 დეკემბერი



15 იანვარი -23 თებერვალი


26 თებერვალი - 6 მარტი


3

1.ამოიცნობს მსმენელის რეაქციას და იყენებს საპასუხო სტრატეგიებს, მაგ., აზრის პერიფრაზირებას, მოკლე განმარტებების ჩართვას.
2.აუდიტორიის წინაშე გამოსვლამდე გადის რეპეტიციას.
3.აანალიზებს იმ ფაქტორებს, რომლებმაც ხელი შეუწყო წარმატებას ან გამოიწვია წარუმატებლობა

 16 მარტი - 11აპრილი

11 აპრილი - 4მაიასი






მიზნის შესაბამისი აქტივობები
მასალა
სად სრულდება აქტივობა (კლასი ,რესურს ოთახი)
მასალის მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი (მშობელი, პედაგოგი, სკოლის ფსიქოლოგი და სხვა.)
აქტივობის განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
1
მოსწავლე  კითხულობს ტექსტს.
მასწავლებელი უხსნის მოსწავლეს უცხო სიტყვების მნიშვნელობას.
 სახელმძღვანელო, ბარათები
კლასი
მაია ღლონტი
მაია ღლონტი
2

მოსწავლე საგნის/ მთავარი გმირის დამახასიათებელ ნიშნებს გამოყოფს და მოკლედ ახასიათებს.
სახელმძღვანელო
კლასი
მაია ღლონტი
მაია ღლონტი
3
მოსწავლე  მასწავლებლის მიმანიშნებელი კითხვებით ყვება ტექსტს.
სახელმძღვანელო
კლასი
მაია ღლონტი

4

მოსწავლე კითხულობს და დამოუკიდებლად ყვება ტექსტის მოკლე შინაარსს
სახელმძღვანელო
კლასი
მაია ღლონტი
მაია ღლონტი
5

მოსწავლე ალაგებს არეული თანმიმდევრობით დაწყობილ ტექსტის სიუჟეტის განვითარების ეტაპებს
სახელმძღვანელო
კლასი
მაია ღლონტი
მაია ღლონტი
6
წაიკითხავს და გადმოსცემს  იგავ-არაკების აზრს.
სახელმძღვანელო
კლასი
მაია ღლონტი
მაია ღლონტი
7
წაიკითხავს ლექსს სათანადო ინტონაციით.
სახელმძღვანელო
კლასი
მაია ღლონტი
მაია ღლონტი
8
ლექსში ამოიცნობს რითმას
სახელმძღვანელო
კლასი
მაია ღლონტი
მაია ღლონტი



გრძელვადიანი მიზანიკითხვა
ქართ. VII. 7. მოსწავლეს შეუძლია  სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება, მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
ქართ. VII. 9. მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის გაანალიზება სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.
ქართ. VII. 10. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.




მოკლევადიანი მიზანი

თარიღი

1


2
1.კითხულობს მხატვრულ და არამხატვრულ ტექსტებს სხვადასხვა მიზნით
2.ამოიცნობს წაკითხულ ტექსტში მთავარ აზრს
3.ახასიათებს პერსონაჟს მისი გარეგნული ნიშნების, ქცევისა და მეტყველების მიხედვით;

1.ამოიცნობს და განმარტავს პერსონაჟთა სახეების შექმნის ზოგიერთ ხერხს (მაგ., ავტორისეულ დახასიათებას,  პორტრეტს,  და სხვ.);
2.განმარტავს, რატომ არის თხრობა I ან III პირში;
3.გამოყოფს საინფორმაციო ტექსტში წამყვან აბზაცს და დამატებით აბზაცებს;

2 ოქტომბერი - 6 ნოემბერი
6 ნოემბერი - 15 დეკემბერი



4 დეკემბერი- 29 დეკემბერი



15 იანვარი -23 თებერვალი


26 თებერვალი - 6 მარტი


3

1.შესწავლის მიზნით ნელა კითხულობს ტექსტს, ხელახლა გადაიკითხავს ნაწილებს.
2.ადგენს ლექსიკონს და განმარტავს უცნობი სიტყვების მნიშვნელობას.
3.იყენებს სხვადასხვა სტრატეგიას შესწავლითი კითხვის დროს უცნობი სიტყვის მნიშვნელობის გასაგებად კონტექსტს.

 16 მარტი - 11აპრილი

11 აპრილი - 4მაიასი












მიზნის შესაბამისი აქტივობები
მასალა
სად სრულდება აქტივობა (კლასი ,რესურს ოთახი)
მასალის მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი (მშობელი, პედაგოგი, სკოლის ფსიქოლოგი და სხვა.)
აქტივობის განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
1
მასწავლებელი უხსნის მოსწავლეს ახალი სიტყვების მნიშვნელობას, ამდიდრებს ლექსიკურ მარაგს.
სახელმძღვანელო
კლასი
მაია ღლონტი
მაია ღლონტი
2

მასწავლებლის დახმარებით ჩამოაყალიბებს ნაწარმოების მთავარ თემას.
სახელმძღვანელო
კლასი
მაია ღლონტი
მაია ღლონტი

3
მოსწავლე კითხულობს გამართულად მცირე ზომის ტექსტს.
სახელმძღვანელო
კლასი
მაია ღლონტი
მაია ღლონტი
4
მოსწავლე ახასიათებს მთავარ და არამთავარ პერსონაჟებს, გამოთქვამს თავის აზრს.
სახელმძღვანელო
კლასი
მაია ღლონტი
მაია ღლონტი

5
მასწავლებლის დახმარებით ავსებს სიტვის პირამიდას.


სახელმძღვანელო , ბარათები
კლასი
მაია ღლონტი
მაია ღლონტი
6
მოსწავლე კითხულობს და ადგენს სწორ წინადადებებს.
სახელმძღვანელო
კლასი
მაია ღლონტი
მაია ღლონტი
7
მოსწავლე ამოიცნობს მთავარ პერსონაჟს და ახასიათებს გარეგნული ნიშნებით.
სახელმძღვანელო
კლასი
მაია ღლონტი
მაია ღლონტი







გრძელვადიანი მიზანი:




მოკლევადიანი მიზანი

თარიღი

1

·          


2












·            




Комментариев нет:

Отправить комментарий