სილაბუსი თემატური გეგმა

პროფესიული განვითარების ინდივიდუალური სამოქმედო გეგმა

სახელი: მაია
გვარი: ღლონტი
სკოლა: 108 საჯარო სკოლა

N
საჭიროება
აქტივობა
აქტივობის განხორციელების ინდიკატორი
პერიოდი
კომენტარი/შენიშვნა
1
ქცევის მართვის განმტკიცება. 
შეფასების კრიტერიუმების დახვეწა.
სპეც. ლიტერატურის გაცნობა.

თვითშეფასების ცხრილი
ნოემბერი_მაისი

პრაქტიკის კვლევა
ტრენინგი

თვითშეფასების ცხრილი
მარტი

ვიდეო გაკვეთილების ანალიზი
თვითშეფასების ცხრილი
აპრილი

2
საკლასო გარემოს დახვეწა
ლიტერატურის გაცნობა
სახელმძღვანელოების მოძიება.
აპრილი

სამუშაო პროცესის თვითდაკვირვება.
თვითშეფასების ცხრილის,
კოლეგის უკუკავშირი
მარტი

კოლეგის დასწრება, ფოკუსირებული დასრება გაკვეთილზე
კოლეგის მიერ მოწოდებული უკუკავშირი
თვითშეფასების ცხრილი
აპრილი_მაისი

3
დაგეგმვის ეფექტურობის გაუმჯობესება.
ლიტერატურის გაცნობა, დამუშავება

თვითშეფასების ცხრილი







N
კომპონენტები

ინსტრუქცია
1.
მასწავლებლის  სახელი, გვარი და საკონტაქტო  ინფორმაცია

მაია ღლონტი  

577 60 61 77
2.
სასწავლო  საგნის  სახელწოდება

ქართული
3.
სწავლების  კლასი

VI კლასი
4.
სასწავლო  საგნის  ხანგრძლივობა და  საათების  რაოდენობა

წლიური, 5 საათი
5.
სასწავლო  კურსის  ზოგადი აღწერა
ქართული  არის  არამარტო საგანი,არამედ  სწავლებისა  და  სწავლის ენა,  სხვა  საგნების  შესწავლის საშუალება
6.
სასწავლო  საგნის  სტატუსი მოცემულ  კლასში

ეროვნული  სასწავლო  გეგმით გათვალისწინებული
7.
სასწავლო  საგნის  მიზანი

·         განუვითაროს  მოზარდს  ძირითადი სამეტყველო  უნარები.
·         გამოუმუშაოს  წერითი  და ზეპირი მეტყველების  კულტურა.
·         განუვითაროს  საკუთარი  მოსაზრების ლოგიკურად  ჩამოყალიბების  უნარი.
·         შეაყვაროს  კითხვა,გამოუმუშაოს  აღქმის უნარი.
·         გააცნობიეროს  ეროვნული  და ზოგადსაკაცობრიო  კულტურის უწყვეტი  პროცესი.
8.
ძირითადი  თემები
·         1.,,მშობელ მიწაში მიდგას ფესვები“...     2.ხმა წარსულიდან.  3. ხალხური სიბრძნე.4. ლიტერატურული ზღაპარი.  5. ადამიანი და ბუნება.  6. გაიცანით - თქვენი თანატოლია.  7. საზღვარგარეთული მწერლობა.

·       
·  

9.
სასწავლო  საგნის  ამოცანები
·         სამეტყველო  ნორმების  დაცვა
·         ლექსიკური  მარაგის  შევსება-გამდიდრება
·         მრავალფეროვანი  ტექსტების შესწავლა-გააზრების  უნარის  გამომუშავება
·         სხვადასხვა  სახის  რესურსებით( წიგნებით,  ბიბლიოთეკით, ინტერნეტით)  სარგებლობის  უნარის განვითარება
·         სხვადასხვა  ტიპის,  ჟანრის,  სტილის ტექსტის  შექმნისა  და  ანალიზის  უნარი
·         ლიტერატურულ  ნაწარმოებებში ასახული  პრობლემატიკის  ამოცნობა  და საკუთარი  დამოკიდებულების გამოხატვა
·         ქართული და  მსოფლიო ლიტერატურული  პროცესებისა   და თემების  ურთიერთკავშირის  გააზრება
10.
სასწავლო  საგნის  აუცილებელი საბაზისო  კომპეტენციები
წინა  კლასში  მიღებული  ცოდნა: ქართული  ენის ნორმები, ქართველი  და უცხოელი  მწერლების  შემოქმედება
11.
კურსის  ორგანიზაცია
11.1 საკლასო  მენეჯმენტის ხერხები


11.2 მეცადინეობის  ფორმები



11.3 სწავლების  მეთოდები



ჩატარდება  ინდივიდუალური, წყვილებში  და ჯგუფური სამუშაოები.

მინილექციები, კითხვა-პასუხი,დისკუსია,სემინარები, პრეზენტაციები,  წერითი  სამუშაოები.



დიდაქტიკური, სოკრატული,პრობლემებზე ორიენტირებული
12.
რესურსები
მოსწავლისა  და  მასწავლებლის სახელმძღვანელო,  დამხმარე ლიტერატურა,  თვალსაჩინოება, ტექნიკური  საშუალებები, ინტერნეტსაიტები,  ადამიანური რესურსები.
ქართული  ენა  და  ლიტერატურა--ნ. მაღლაკელიძე ნ. ღონღაძე ნ. ჯაში  გამომცემლობა ,, მერიდიანი“, 2011 წელი.
მასწავლებლის  წიგნი--იმავე  ავტორების.
დამხმარე  სახელმძღვანელო--

ინტერნეტრესურსები:ბუკი.ჯი, ლიბ.ჯი, ელ.ჯი, ვიკიპედია,ვუელი, მასწავლებლის ბლოგი,ილუსტრაციები,  მწერლების ფოტოები.
13.
მისაღწევი  შედეგები  და კომპეტენციები
ზეპირმეტყველებაში:
ინფორმაციის  მიღების  და  გადაცემის უნარი,ტექსტის  გააზრებისთვის  საჭირო დეტალების  წვდომის  უნარი, საკუთარი მეტყველების  წარმართვა  კონტექსტის შესაბამისად,  სხვადასხვა  ტიპის ტექსტების  განსხვავება,დისკუსიაში მონაწილეობისთვის  საჭირო სტრატეგიების  ეფექტურად  გამოყენება.
კითხვაში:
სწორი  კითხვა,მხატვრული  და არამხატვრული  ტექსტების  გაგება-გააანალიზება,  პრობლემაზე მსჯელობა,შთაბეჭდილების გადმოცემა,მედიატექსტების  გააანალიზება,კითხვის  სხვადასხვა სტრატეგიის  გამოყენება.
წერაში:
პიროვნული  და  შემოქმედებითი გამოცდილების  გამოყენება  წერის დროს,სხვადასხვა  სახის  მიზნობრივი ტექსტის  შექმნა დამოუკიდებლად,ორთოგრაფიისა  და პუნქტუაციის  წესების  გამოყენება, გრამატიკულად  მართებული სიტყვაფორმების  აგება.
14.
სამუშაო  დისციპლინა

14.1 გაცდენების  დასაშვები რაოდენობა;

14.2 დავალიანებების  დასაშვები რაოდენობა;

14.3 აღდგენები;

14.4 საჯარიმო  ზომები;

წახალისების  ფორმები;















სიგელების გადაცემა მოსწავლეებისთვის

Комментариев нет:

Отправить комментарий