პროფესიული განვითარების ინდივიდუალური
სამოქმედო გეგმა
სახელი: მაია
გვარი: ღლონტი
სკოლა: 108 საჯარო სკოლა
N
|
საჭიროება
|
აქტივობა
|
აქტივობის განხორციელების ინდიკატორი
|
პერიოდი
|
კომენტარი/შენიშვნა
|
1
|
ქცევის მართვის განმტკიცება.
შეფასების კრიტერიუმების დახვეწა. |
სპეც. ლიტერატურის გაცნობა.
|
თვითშეფასების ცხრილი
|
ნოემბერი_მაისი
|
|
პრაქტიკის კვლევა
ტრენინგი
|
თვითშეფასების ცხრილი
|
მარტი
|
|||
ვიდეო გაკვეთილების ანალიზი
|
თვითშეფასების ცხრილი
|
აპრილი
|
|||
2
|
საკლასო გარემოს დახვეწა
|
ლიტერატურის გაცნობა
|
სახელმძღვანელოების მოძიება.
|
აპრილი
|
|
სამუშაო პროცესის თვითდაკვირვება.
|
თვითშეფასების ცხრილის,
კოლეგის უკუკავშირი
|
მარტი
|
|||
კოლეგის დასწრება, ფოკუსირებული დასრება გაკვეთილზე
|
კოლეგის მიერ მოწოდებული უკუკავშირი
თვითშეფასების ცხრილი
|
აპრილი_მაისი
|
|||
3
|
დაგეგმვის ეფექტურობის გაუმჯობესება.
|
ლიტერატურის გაცნობა, დამუშავება
|
თვითშეფასების ცხრილი
|
||
N
|
კომპონენტები
|
ინსტრუქცია
|
1.
|
მასწავლებლის სახელი, გვარი
და საკონტაქტო ინფორმაცია
|
მაია ღლონტი
577 60 61 77
|
2.
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
ქართული
|
3.
|
სწავლების კლასი
|
VI კლასი
|
4.
|
სასწავლო საგნის ხანგრძლივობა და საათების რაოდენობა
|
წლიური, 5 საათი
|
5.
|
სასწავლო კურსის ზოგადი აღწერა
|
ქართული არის არამარტო საგანი,არამედ სწავლებისა და სწავლის ენა, სხვა საგნების შესწავლის საშუალება
|
6.
|
სასწავლო საგნის სტატუსი მოცემულ კლასში
|
ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული
|
7.
|
სასწავლო საგნის მიზანი
|
· განუვითაროს მოზარდს ძირითადი სამეტყველო უნარები.
· გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა.
· განუვითაროს საკუთარი მოსაზრების ლოგიკურად ჩამოყალიბების უნარი.
· შეაყვაროს კითხვა,გამოუმუშაოს აღქმის უნარი.
· გააცნობიეროს ეროვნული და ზოგადსაკაცობრიო კულტურის უწყვეტი პროცესი.
|
8.
|
ძირითადი თემები
|
· 1.,,მშობელ
მიწაში მიდგას ფესვები“... 2.ხმა
წარსულიდან. 3. ხალხური სიბრძნე.4.
ლიტერატურული ზღაპარი. 5. ადამიანი და
ბუნება. 6. გაიცანით - თქვენი
თანატოლია. 7. საზღვარგარეთული
მწერლობა.
·
·
|
9.
|
სასწავლო საგნის ამოცანები
|
· სამეტყველო ნორმების დაცვა
· ლექსიკური მარაგის შევსება-გამდიდრება
· მრავალფეროვანი ტექსტების შესწავლა-გააზრების უნარის გამომუშავება
· სხვადასხვა სახის რესურსებით( წიგნებით, ბიბლიოთეკით, ინტერნეტით) სარგებლობის უნარის განვითარება
· სხვადასხვა ტიპის, ჟანრის, სტილის ტექსტის შექმნისა და ანალიზის უნარი
· ლიტერატურულ ნაწარმოებებში ასახული პრობლემატიკის ამოცნობა და საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა
· ქართული და მსოფლიო ლიტერატურული პროცესებისა და თემების ურთიერთკავშირის გააზრება
|
10.
|
სასწავლო საგნის აუცილებელი საბაზისო კომპეტენციები
|
წინა კლასში მიღებული ცოდნა: ქართული ენის ნორმები, ქართველი და უცხოელი მწერლების შემოქმედება
|
11.
|
კურსის ორგანიზაცია
11.1 საკლასო მენეჯმენტის ხერხები
11.2 მეცადინეობის ფორმები
11.3 სწავლების მეთოდები
|
ჩატარდება ინდივიდუალური, წყვილებში და ჯგუფური სამუშაოები.
მინილექციები,
კითხვა-პასუხი,დისკუსია,სემინარები, პრეზენტაციები, წერითი სამუშაოები.
დიდაქტიკური, სოკრატული,პრობლემებზე ორიენტირებული
|
12.
|
რესურსები
მოსწავლისა და მასწავლებლის სახელმძღვანელო, დამხმარე ლიტერატურა, თვალსაჩინოება, ტექნიკური საშუალებები, ინტერნეტსაიტები, ადამიანური რესურსები.
|
ქართული ენა და ლიტერატურა--ნ. მაღლაკელიძე ნ.
ღონღაძე ნ. ჯაში გამომცემლობა ,,
მერიდიანი“, 2011 წელი.
მასწავლებლის წიგნი--იმავე ავტორების.
დამხმარე სახელმძღვანელო--
ინტერნეტრესურსები:ბუკი.ჯი, ლიბ.ჯი, ელ.ჯი,
ვიკიპედია,ვუელი, მასწავლებლის ბლოგი,ილუსტრაციები, მწერლების ფოტოები.
|
13.
|
მისაღწევი შედეგები და კომპეტენციები
|
ზეპირმეტყველებაში:
ინფორმაციის მიღების და გადაცემის უნარი,ტექსტის გააზრებისთვის საჭირო დეტალების წვდომის უნარი,
საკუთარი მეტყველების წარმართვა კონტექსტის შესაბამისად, სხვადასხვა ტიპის ტექსტების განსხვავება,დისკუსიაში მონაწილეობისთვის საჭირო სტრატეგიების ეფექტურად გამოყენება.
კითხვაში:
სწორი კითხვა,მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გაგება-გააანალიზება, პრობლემაზე მსჯელობა,შთაბეჭდილების გადმოცემა,მედიატექსტების გააანალიზება,კითხვის სხვადასხვა სტრატეგიის გამოყენება.
წერაში:
პიროვნული და შემოქმედებითი გამოცდილების გამოყენება წერის დროს,სხვადასხვა სახის მიზნობრივი ტექსტის შექმნა დამოუკიდებლად,ორთოგრაფიისა და პუნქტუაციის წესების გამოყენება, გრამატიკულად მართებული სიტყვაფორმების აგება.
|
14.
|
სამუშაო დისციპლინა
14.1 გაცდენების დასაშვები რაოდენობა;
14.2 დავალიანებების დასაშვები რაოდენობა;
14.3 აღდგენები;
14.4 საჯარიმო ზომები;
წახალისების ფორმები;
|
სიგელების
გადაცემა მოსწავლეებისთვის
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий