ქ.თბილისის 108-ე
საჯ. სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებლის მაია ღლონტის 2017-2018 წლის I სემესტრის ანგარიში
სასწავლო წლის დასაწყისში
საგნობრივ კათედრაზე შემუშავდა თემატური გეგმები , სილაბუსები და შეფასების
კრიტერიუმები ე.ს.გ შესაბამისად . სწორედ ამ მიმართულებების
გათვალისწინებით გავაგრძელე პედაგოგიური მოღვაწეობა ამ სკოლაში . ვასწავლი მე-6 მე-7 კლასებს . ძირითად ყურადღებას ვაქცევდი
მეტყველებისა და წერითი კულტურის განვითარებას , დაბალი და მაღალი სააზროვნო
უნარების განვითარებას , ხშირად ვიყენებდი გონებრივი იერიშის მეთოდს , ყოველთვის
ვცდილობდი ახალი მასალა დამეკავშირებინა
განვლილ მასალასთან. ჩავატარე ინტეგრირებული გაკვეთილი მუსიკასთან ერთად. გაკვეთილის თემა იყო ,,სიმღერებად ქცეული ლექსები" ,რომელიც მოიცავდა ა.წერეთლის, ვაჟა-ფშაველას, მურმან ლებანიძისა და ა.კალანდაძის შემოქმედებას. ბავშვებმა წარმოადგინეს პრეზენტაციები, შეასრულეს სიმღერები,გაკვეთილს ესწრებოდა დირექტორი ქ-ნი მაია მღვდელაძე ,
შენიშვნები გავითვალისწინე და მივიღე სათანადო უკუკავშირი. კითხვის უნარების
გაუმჯობესების მიზნით მოსწავლეები გავაერთიანე ვარკეთილის მედიათეკაში. კათედრის
სხდომაზე მოვახდინეთ განხილვა და პედაგოგებისაგან მივიღე რჩევები , ხშირად
ჩავატარო მსგვასი აქტივობები . მე-6 კლასში ჩავატარე ჯგუფური პრეზენტაცია ,,საქართველოს ფარგლებს გარეთ" არსებული კულტურული ძეგლების შესახებ და მოსწავლეებმა კიდევ ერთხელ გაითავისეს როგორი განვითარებული და ძლიერი იყო საქართველო მე-10-12 საუკუნეებში. მე-7 კლასის მოსწავლეებთან ერთად მოვაწყვე შემეცნებითი ექსკურსია ნ. ბარათაშვილის განახლებულ სახლ-მუზეუმში, შემდეგ მთაწმინდის მწერალთა და საზოგადო მოღვაწეთა პანთონში. მოსწავლეებმა სასიამოვნო და შემეცნებითი დღე აქტიურად გაატარეს. ვმუშაობთ მე-7 დ კლასში პროექტზე ,,წერილები ქართულ ლიტერატურაში", სადაც მოსწავლეებმა თავისი სურვილით აირჩიეს მწერლები.
ვფიქრობ , პირველ სემესტრში გაწეული
მუშაობა ვერ ამოწურავს ჩემს პედაგოგიურ შესაძლებლობებს , მეორე სემესტრში
დავგეგმავ და განვახორციელებ მეტ აქტივობებს , უფრო მეტად დავაფუძნებ
თვითრეფლექციას, კოლეგების უკუკავშირს .
აკადემიური
მაჩვენებლები მე-6-7კლასებში ასეთია :
10
|
9
|
8
|
7
|
6
|
5
|
4
|
3
|
2–1
|
|
7 გ
|
6
|
7
|
7
|
5
|
4
|
2
|
|||
6 გ
|
1
|
3
|
3
|
8
|
6
|
3
|
|||
7 დ
|
1
|
3
|
9
|
3
|
1
|
5
|
3
|
||
Комментариев нет:
Отправить комментарий